Hogyan vásároljak
Miért vásároljon tőlünk
- A legtöbb áru azonnal, raktárról.
- Azonnal reagálunk a megrendelésekre.
- Garanciális és garancia utáni szolgáltatásokat nyújtunk.
GYIK
Néhány gyakori kérdés és válasz
Online üzletünkben regisztrációval (ajánlott) és regisztráció nélkül is vásárolhat. Amennyiben regisztrált webshopunkba, úgy a megrendelését nyomon tudja követni illetve személyes adatait is tudja szerkeszteni.
Hogyan választhatok terméket?
Az árukat a katalógus böngészésével választhatja ki (válassza ki a kívánt kategóriát a bal oldali oszlopban).
Hogyan tudom a kiválasztott terméket kosárba helyezni?
Egyszerűen csak helyezze a kosarába a „kosárba helyezés” gombbal.
A vásárlás menete
A jobb felső sarokban található kosár gombbal nyomon követheti rendelése állapotát. A szállítási díjat a rendszer a megrendelés véglegesítésénél számolja ki.
Hogyan módosíthatom a megrendelésem?
Könnyedén és gyorsan szerkesztheti megrendelését a bevásárlókosárban. Megváltoztathatja az egyes termékek mennyiségét, vagy kereszttel teljesen eltávolíthatja azt.
A megrendelés véglegesítése
Ha úgy döntött, hogy befejezi a vásárlást, folytassa a szállítási és fizetési mód kiválasztásával, majd kattintson a RENDELÉS. Fontos kitölteni a kötelező mezőket. Ha meg akarja vásárolni az árut a cég nevére, kattintson a „Vásárolok a cégnek” gombra, és adjon meg további szükséges adatokat. A számlázási adatok és az összes többi kötelező tétel kitöltése után rákattinthat a RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE gombra.
A kézbesítés módját a megrendelés során választhatja ki. Az árut a megrendelésben megadott címre szállítathatja, vagy személyesen átveheti márkaboltunkban. Ha a címre történő kézbesítést választja, és ez eltér az állandó lakóhelytől vagy a számlázási címetől, akkor a megrendelés során válassza a „Kézbesítés nem számlázási címre” opciót, és töltse ki azt a címet, ahová valóban szeretné az árut szállítani.